Blog

Každý den čteme o klimatických změnách a jejich dopadech na planetu, a pak stejně míjíme obrovské sklady na zemědělské půdě, rozlehlé monokulturní lány, nebo průmyslové podniky, které si s řešením množství odpadu nebo vypouštěného objemu skleníkových plynů nelámou hlavu.
Celý článek
Potravinářství podléhá legislativě a vše je přísně kontrolováno, i přesto bych ale řekl, že se greenwashing v potravinářství vyskytuje. Dle mého názoru totiž problém nastává tehdy, když se mluví o tom, že je něco farmářské. Zrovna tento pojem totiž žádnou legislativou uchopen není. No a potom nastává otázka - co je vlastně farmářské? 👨🌾
Celý článek
Report udržitelnosti Biopekárna Zemanka za rok 2021 je venku ? A máme radost, že vám ho můžeme ukázat.
Celý článek



V Zemance je pro nás důležité, aby se naši zaměstnanci domů vraceli s pocitem, že jejich práce má smysl a věděli, že jsou důležitou součástí našeho podnikání.
Celý článek
Naší misí v Biopekárně Zemance je udržitelný přístup k podnikání. Podporujeme lokální bio farmáře, věnujeme se našim zaměstnancům a nezapomínáme ani na dobré vztahy s odběrateli a dodavateli. Hlavní vizí je poté upéct ty nejkvalitnější sušenky a krekry v BIO kvalitě. Dost aktivně do našeho podnikání také zařazujeme cirkulární ekonomiku a postupně tak vznikají cirkulární produkty. I zde ovšem nezapomínáme na důležité aspekty. Jaké to jsou?
Celý článek
Neobejde se váš den bez sladké tečky po obědě, nebo sladké svačinky, ale máte bezlepkovou dietu?
Celý článek
Každá značka si z času na čas zaslouží osvěžit vizuál. K tomuto názoru jsme došli i u nás v Biopekárně Zemance, a proto jsme se dali na cestu rebrandingu. V minulém článku jsem vám ukázal, co vše jsme změnili a jak celá nová vizuální identita vypadá. Tentokrát bych se však chtěl podělit o ty méně příjemné zkušenosti s rebrandingem, ovšem velmi poučné. A rád bych předal rady všem, kdo je ocení.
Celý článek